با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان

محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ علی افروزه؛ محمد صادق افروزه

دوره 10، شماره 2 ، آبان 1400، ، صفحه 23-34

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.8178

چکیده
  امروزه با رشد تعداد خدمات و همچنین افزایش دسترسی به اطلاعات و کانل‌های توزیع، ‌مشتریان نسبت به گذشته انعطاف بیشتری در تصمیم‌گیری‌هایشان پیدا کرده‌اند. با توجه به رقابت شدید در صنایع خدماتی از جمله باشگاه‌های بدنسازی و تناسب اندام، مدیران این باشگاه‌ها نیاز دائمی به رویکردهای جدیدی برای جذب و حفظ مشتری در این حوزه دارند. لذا هدف ...  بیشتر